Frisk 1.2


En dejt

Var på dejt idag, en inte så skoj dejt, men dock ett rätt skönt möte. Var och träffade min läkare, som skrev ut piller och ordinerade ordentlig vila, så man blir frisk igen. Nu har jag ett tag att vila upp och samla tankar och kraft samtidigt som jag blir frisk. Tack och bock mr läkare...

Hobby

Börjat söka efter en filmkamera av den digitala varianten (finns det nåt annat alternativ idag egentligen?). Ska ta upp den konstnärliga hobbyådran och balansera vardagen med lite filmande och fotograferande. Har en del projekt som legat och grott i huvudet ett tag, så lika bra att ta tag i dem innan någon annan hinner före.

Politik
Säkert ett smått perverst nöje, men...

Såg första avsnittet av Ordförande Persson ikväll, kommer helt klart se de resterande avsnitten. Fascineras över de små inblickar och flirtar av insyn i det som driver våra politiker. Har själv jobbat politiskt i ungdomsförbund och har lite styrelsevana, så vet att det är mycket personligheter som styr, skoj att se vad det är som drivit Göran och company dessa år. sen tycker jag att man inte ska äta så mycket smör som Helmut kohl uppenbarligen gjorde, lät inte bra...:)

Dagen låt:
"San Quentin" -Johnny Cash (Live at San Quentin 69)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0