Saidia

Jaha, kan konstatera att det var som jag misstänkte när salladsbaren fick en centerägare. Domininskans pr-trick blev lite för genomskinligt. Bättre lycka nästa gång :-)

Säljer salladsbaren


http://alternativet.blogg.se/2007/march/mjolkkor-bland-hermelinerna.html

"...Att hans senaste pr-stunt med "salladsbar på stureplan" inte alls skulle vara just det, ett pr stunt = årets genomskinligaste skämt. Det är luktar halvdålig pr som man tänkte skulle bli riktigt smart. Vi får se om det tjänar sitt syfte, men tror det bara kommer ge en aura av dryghet. För att driva en salladsbar på stureplan kombinerat med sina politiska uppdrag och utekvällar i stockholms uteliv låter oerhört amitiöst. Det är inte precis en seriös bild av företagande heller. Att sedan pr-konsulten Dominika Peczynski försökte tillsamans med Fredrik köpa den omdebatterade Wild & Fresh i Göteborg gör inte hans påstående mer trovärdigt. Tanken var förhoppningsvis god, men lite för genomskinligt, bättre lycka nästa gång..."

RSS 2.0