Blogg 1.3

Nytt försök...

En ny dag, snart en ny vecka och jag tar upp bloggandet igen. Denna gången ska jag nog klara av att ta det en bit.

Talade igår med en vän, om livet, om var man ska ta vägen. Vi kom fram till att det börjar bli dags att lyfta blicken igen och se var man kan hamna. Det är rätt osäkert om jag kommer bo kvar här om ett år, ska till nåt speciellt isåfall. Frågan är väl mest vad jag ska hitta på och var. Kommer fundera vidare på steg 1.4.

Annars har jag mest tillbringat dagen med att redigera ihop lite film till en vän som hade spelat in en liten improviserad saga om en engelsk tupp och dess hårda nöjen en söndag. Något måste man hitta på medan man snorar vidare...

Vill bli frisk och kry igen, tack!

Dagens musikfynd: Ray Lamontagne "Lesson Learned"
(Hur kan jag ha missat honom fram till nu är en plågsam gåta, men nu är han funnen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0